Isnin, Jun 29, 2009

persiapan utk mu sayang ,,,,



salam semua...

aku dah mula berdebar2 sebab anak sulung aku akan melangkah ke sekolah tahun depan macam tak percaya pun ada jugak sebab aku rasa macam baru je kawin .. heheheheh
esok aku akan buat booking kelas utk anak aku .. izzul hakimi, cikgu dia ckp bawak

1. duit booking RM 100
2. 4 keping gambar
3. salinan surat beranak @ my kid

aku bukan tak mahu anto kat kelas kemas tapi umur dia tak cukup 6 tahun .....
nak tahu tadika apa tungggu .....
Episod akan datang ,, wahkkakakak macam drama pulak .. hehehehe



"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best