Selasa, Jun 16, 2009

Farewell

salam,
nurul setiap yang bertemu pasti berpisah ... nurul aku doakan semoga ko bahagia selalu .... jadi isteri yg baik , ibu yg baik serta jng lupa anak yg baik ..
salam sayang dari aku sekeluarga

inilah dia nurul org nya baik tak byk ckp tapi manis .. dah nak kawin pun...
moga2 bahagia ....



nurul,
masa ne aku tak dapat turut serta sebab aku selsema teruk sangat, 2 hari aku mc....
nasib baik aku tak masuk hospital... dr perdana nak anto aku hospital heheheh dr tu lawak je.....


"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best