Isnin, Jun 08, 2009

cerita lama....





salam,
semalam 7/6/2009 hari ahad kan hari cuti , so pagi hubby dah kuar pergi lumba lari kat taman scientex.. ada hari kemas.. lebih kurang gitulah....
so sementara nak tunggu puteri aku bangun aku pun moplah rumah aku .. dan siap semua aku pun mandi siap2 lah nak jumpa hubby aku, tengok puteri aku dah bangun kami siap sama2lah... dah tu jalan kaki gi padang sampai2 puteri aku nak main kat taman aku ckp kat dia kita cari abah dulu ya,,, dia ckp ok... tengah dok cari2 aku nampaklah kanak2 yg sedang bertanding mewarna dok layan kat situ puteri aku dah bosan .. dia ckp kata nak cari abah... mananye!!!!!
ok jom cari tengah cari jumpalah abah dia yg kacak tu .. pakai baju T warna oren dan seluar warna putih .. aku tunjuk kat puteri aku tu abah ,,,, apa lagi dia pun kejar nasib baik abah dia tak jln... klu tak payah jugak org ramai mana nye aku nak lari ....
aku tanya hubby kecintaan ku abah dapat no berapa? dng hampa dia jawap no 11
aku tersenyum tak apalah sekurang2 nya abah cuba kan.. tahniah sayang ....
bila Dato khalid nordin dah rasmikan hari kemas tu ..

aku dok tengok2 persembahan satu demi satu tiba mata aku terpandang seseorang yg aku kenal sangat kenal..... pas tu aku ckp kat hubby aku abah kenal tak siapa tu....
hubby aku ckp kenal tu anak dia baju hijau.... org rumah dia pakai tudung kuning... aku tersenyum abah dulu kini abah tak berubah tak pernah rasa cemburu i like u.... and i love you ....
bila persembahan dah habis aku pun mula mengorak langkah dari satu gerai ke satu gerai ka situ aku bertembung mata dng AMIR kencang jantung aku....
aku tarik tangan hubby aku aku ckp amir dah nampak kita hubby aku ckp jom jumpa dia ...
salam perkenalan aku hulurkan kat wife dia, wife dia macam tak suka kat aku je.. tapi aku masih selamba.. aku tanya amir 1 je ker.. amir ckp cukuplah buat masa skg ne...
bila dia tengok anak aku dia tanya satu jugak ker? tak lah aku jawab dah 2, aku rasa kurang selesa aku mintak diri senyum dan salam wife dia sekali lagi, aku sempat tengok muka amir sekali lagi ada tanda kesal di wajahnya....

Amir tiada apa yg perlu di kesali... semua ini telah di tentukan oleh yg Maha Agong
kita hambanya harus tabah dan sabar..ya....
terima kasih kerana pernah jadi kawan chem.....chem akan selalu doakan yg terbaik buat amir sekeluarga...




"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best