Khamis, April 23, 2009

Tahniah imah dan ijat




salam semua....
Alhamdulillah..... Tahniah semoaga kehidupan kalian bertambah seni dengan kehadiran orang baru
ne nak beritahu imah dah selamat lahir seorang baby mesti comel beratnye 2.6 kg,
21.04.2009 jam 07.45 mlm bersamaan dng 26.rabiulakhir.1430H
ari isnin pagi dlm kereta tengah duduk diam je .. tiba suami kecintaan aku jerit agak kuat sikit terkejut aku... pas 2 aku tanya napa abah? semlm abah mimpi umi bersalin kita dapat baby perempuan lah comel sangat ....
akku ckp lah dah abah jng nak perasanlah... bila pulak umi nandung ne... heheheh
dua2 ketawa bagai nak apa?
masa balik pulak aku tanya hubby aku abah bila imah bersalin .. umi rasa klu tak hujung bulan 4 mesti awal bulan 5 .. tapi tak ckp jugak ne kan urusan Allah....
tiba2 je

ipin :tut...tut...
upin : ah mana ada bunyi sms macam tu
ipin : ada ne tut .. tut...
upin : hmmm suka ati ko lah ipin janji tengok geng
ipin : tengok..3

handphone aku berbunyi .. hehheeh tengok sms masuk kul 07.58 mlm .. bukan cita geng taw...
Sms dari Imah dan ijat
Imah dah brsalin ..kami dapat anak perempuan....

aku ckp kat hubby kecintaan aku imah dah bersalin dapat baby girl..lah
tu yg awak mimpi dapat anak saudaralah.. heheheh gelak aku ...

aku ckp kat hubby kecintaan ku
abah umi ne kan cemburulah org ada baby .. kita bila nak ada baby lain ya.....
hubby aku gelak je..

ari2 aku doa moga hubby aku bagi aku seorg 2 baby.. tak lah sunyi ... tapi bila fikir balik aku bersyukur sangat sebab aku dah ada 2 cahayamata yg comel dan hendsome ... hheheh
buat anak2 umi...
Umi sayang abg dan adik....





"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best