Khamis, April 09, 2009

keikhlasan mu mama.....

salam,,,,
lama tak berbicara dlm blog ne... bukan sibuk tapi macam malas pulak sebab baru je nak baik dari demam... semlm balik umah mak kat tampoi JB , macam biasalah ambil hero ku izzul hakimi....
aku bawah balik hero aku sebab mak ada ceramah hari ne kat HSAJB...sampai petang tu yg tak sedap nak tinggal hero ku.. ceramah pasal mata .. sesunggu nya mata itu perlu di jaga dan di belai ..kerana tanpa mata hidup pasti gelap .. mata hati pula perlu utk .... jawapan nya cari sendiri..


nak tahu tak dari dulu klu aku gi umah atuk sebelah bapak aku .. aku duduk diam je.... sampai mak saudara kat sg selalu ckp dlm mulut aku ada emas ker?
aku tak jawap tapi aku lebih suka senyum.. sampai lah skg ne aku perangai tak berubah... ada jugak sepupu aku tegur tapi aku dah biasa dng macam tu ... klu aku ckp pun tak byk.. nenek aku sampai marah kat aku tapi aku ckp dng nenek aku ,Inilah cara saya mama...

tapi lain di sebelah mak .. klu balik sana samapi kul 4.00 pagi pun tak tido...keja nya borak dng makcik aku miza...sebenarnya disanalah aku di besarkan di kasihi di sayangi,di manjakan, dll ,mama kan best klu mama masih ada , mama mesti suka dan gembira , mama tahu tak chem skg ne ada anak 2 org ,satu lelaki satu perempuan yg lelaki macam muka chem yg perempuan macam muka suami chem, chem selalu cerita pasal mama kat anak2 chem ....
maaf pembaca kisah ini tak dapat aku terus kan sebab sebak dan pilu ..


"Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih
membuat kita sayang...
seucap janji membuat kita percaya..
sekecil luka akan membuat kita kecewa..
tetapi..
sebuah persahabatan akan selamanya bermakna.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best