Khamis, April 30, 2009

kereta punya pasal....

salam,,
ne nak cerita cukai jalan kereta aku dah mati so dapat gaji aku baru kan lah .. tapi tak bole hidup sebab kereta aku ada saman...so aku tengah tunggu jawapan cam mana ne... bole buat ke tak? susah nya ne lah hubby aku lah dah kena saman tak bayar last2aku jugak yg susah.. aku bising semlm dng dia ...nasib baik dia faham kepala aku serabut ne... dai semlm last2 hubby aku mintak maaf .. bukan senang dia nak mintak maaf kat aku ..... aku pun ckp lain kali klu wat cam ne sendiri tanggung ok... umi rasa tension sangat ne umi nak solat ok.....
aku pun caulah....



"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best