Khamis, April 09, 2009

kena tag ....

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapakah anda memilih nama blog itu?
Permata Hati Umi - kenapa aku pilih nama ne sebabnya permata adalah sesuatu yg sangat bernilai simbol cinta aku kepada anak2 aku…..



2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakan seperti itu?
ejaejol : sebab itu pangilan manja buat permata hati aku ..



3) Apakah method dalam penulisan blog anda?
Simple atau ringkas : kisah keluaraga dan kehidupan aku . Cinta aku utk hubby aku pun ada.. Heeheheh e



4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?
tidak … sebab kat sini aku bole tengok kenangan masa lalu ….



5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda?
blognya comel .. Hitam pink gitu .. Heheheheh





"Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih
membuat kita sayang...
seucap janji membuat kita percaya..
sekecil luka akan membuat kita kecewa..
tetapi..
sebuah persahabatan akan selamanya bermakna.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best