Isnin, November 09, 2009

tak di duga

salam,
last week 06/11/2009 dapat berita aiman (sepupu chem) masuk hospital icu ..apalagi bergegas balik umah mak , sebab umah mak dekat dng HBSAJB,(Hospital Besar sultanah Aminah Johor Bahru)samapi umah mak lebih kurang kul 0930 mlm sebab jln jem.oklah en hubby ckp klu umi nak gi esok ikut lah sesiapa yg naik.
esoknye makcik chem nak gi melawat aiman , so apa lagi tumpanglah, sampai tengok aiman macam dah ok sikit, mak dia ckp petang dah bole gi wad biasa. sedih tengok makcik aku ne macam2 dugaan dia , anak sulung kena kanser, anak bungsu semput
balik dari tu en hubby pulak kena keracunan makanan, muntah2 dan cirit birit pulak
bekejar aku balik pasir gudang, samapi pasri gudang tengok en hubby dah ok sikit , kak norli kena demam campak aduhai,,, balik semua rumah mak mintak tolong makcik aku yg tua jaga kan anak2 aku sebab kak norli sakit ... berat kepala aku ari isnin pulak aku kena demam , lepak sampai tak bole nak tengok komputer ne .. heheheheh

"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best