Rabu, November 18, 2009

Debaran SPM & STPM





salam semua,
ari ne bermula SPM dan STPM serentak, buat adik2 yg menduduki SPM & STPM buat lah yg terbaik demi masa depan. buat adik2 yg kat pantai timur, utara dan kawasan dilanda banjir bersabar mudah2han semua berjalan dng baik, Buat guru2 yg bertugas teruskan usaha murni anda semua.

semlm aku tak lena dek fikir kan adek aku yg bongsu (Muhammad Isqak bin Hj Ibrahim)akan duduk peperiksaan SPM tahun ne, macam lah lah agaknye adik aku jawap besar harapan kami agar dia dapat buat yg terbaik,,,
dan aku percaya mak mesti puasa ari ne sebab anak nye sedang memduduki peperiksaan, mak selalu berkorban dulu kami pun mak buat benda yg sama.. terima kasih mak ...
entahlah hati aku tak senang ne .. macam nak balik je tengok adik aku jawab soalan tu ...pulak ari pertama ne Bahasa melayu dan sejarah.. harap sanagt ishaq bole buat.
Adek buat yg terbaik ya..


semlm lupa nak call adik aku din ari pertama dia bekerja dng gov macam mana lah rasa nye .... din selamat maju jaya ... semoga usaha ko berjaya amin.....


"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best