Jumaat, Mei 08, 2009

abah

salam...
dah semakin dewasa aku ne... tup2 dah tambat setahun lagi usia aku.. heheheh bukan tu tapi dewasa,, hahahaha ketawa hubby aku .. dulu dok gelakkan dia skg ne aku merasa pulak dia gelak kan aku.. hahhaah hubby bagi hadiah dan kek (kek sedap) tapi kecil je... heheheh tak lah dapat jugak kadang2 ada insan tak pernah dapat kek dari hubby dia dng alasan dah tua buat apa makan kek ....
tapi hubby aku lain dia setahun sekali je.... kita dapat jumpa besday kita tahun depan belum tentukan ajal dan maut itu kerja Allah ..kita hamba tak tahu bila kita dijemput .. kadang2 terharu bila dengar hubby aku yg kaki lawak berceramah.... terima kasih hubby terus bimbing umi.... love you so much... muah..muah...



"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best