Rabu, Mei 20, 2009

berat kepala aku nee.....

salam,
aduhiiii berat nye kepala aku ne .. mana tak nye semlm din telepon aku ckp umah aku nak kena lelong.. panas muka aku pas tu kepala aku dah mula berat.... sakit nye Ya Allah kenapa lah hebat dugaan ne .. Ya Allah kuat dan cekal kan lah hati aku ..
org pertama yg aku mintak tolong mak dan bapak.. mak bapak terima kash sangat, aku tak tahu nak mintak tolong siapa lagi nak harap kan kawan tak payah lah sebab bila ketawa dia ne memang senang je .. tapi bila susah tak siapa nak tolong .. so better mintak tolong mak dan bapak aku lagi bagus .. harap kan hubby hmmmm..



"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best