Jumaat, Mei 15, 2009

bila baik ramai kawan



salam,
selama ne kita tak pernah bergaduh .. selama 8 tahun kita berkawan , berjalan sama bergurau senda tolong menolong tak kenal erti putus asa .. hari ne aku benar2 terluka , terguris, tersusuk sembilu rasa hormat tu hilang kerana janji kau mungkiri ..bukan sekali dua ..malah lebih dari 10 kali tapi aku sabar kerana kau sahabat aku... yg tak kenal erti jemu kan.... tapi kenapa kita perlu gaduh... tak apa lah klu dah tak nak kawan .. alif dulu kini dan selamanya kau tetap kawan aku walaupun aku pernah terluka ... dengan EGO kau ....


"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best