Rabu, Mei 11, 2011

Makan besar...

Assalammualaikum warahmatullahhiwabarakatuh & Salam bahagia semua..

hari 07/05 kat uamh mak wat kenduri dan khatam Al quran ramai2 seronoknye ... menu pulak potluck mak cuma masak lauk kari ayam. yam.. yam... sedap
adik dan kakak yg lain bawak roti jala , patarry, capatty , kuih2 dll.. lepas tu ada pulak yg sambut besday chem & En hubby, sepupu chem (amir) dan anak angkat mak ...tak cukup dng tu sambut sekali hari ibu utk semua ibu yang ada pada mlm tu ..
sebenarnya setiap hari kita ingat ibu ayah kita di tambah pulak dng doa untuk ibu & ayah nak tido pun kia selalu doakan ibu dan ayah kita kan ...setiap hari chem akan ingat mak dan bapak chem , mak mertua dan ayah mertua chem .. dah makan ke belum mereka, tgh wat apa lah mereka, tapi setahun sekali je kita potong kek dng mereka seperna hari tu ... masa tu chem akan tengok mak tersenyum w/pun kadang2 tu dia tak tunjuk kat semua anak2 dia ...
so buat semua ibu, kakak dan umi di luar sana....

" sElAmAt hArI iBu BuAt SeMuA....
Semoga dikurniakan iman yang sempurna,akhlak yang terpuji,pekerti yang mulia,umur yang bermanafaat,rezeki yang halal,ilmu yang berguna,hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat ..amin"



"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best