Rabu, Disember 16, 2009

Hakimi sakit

salam semua ,
hah ne bukan cerita kedai kopi ... cerita pasal anak bujang ku yg sakit telinga kena bisul nasib baik kena kat luar, 15/12/2009 bawak hakimi jumpa doktor , doktor tu check lama sakit punggung chem sebab duduk je , hakimi dah mula lapar nak tido lah ye lah bangun pagi , pagi tu pulak umi ne bekalkan roti je sebab ingat cepat tapi siap check dan kuar dari situ kul 01.30 mana tak hakimi tu lapar keluar je cari tempat makan .. hahahah
sampai rumah bagi hakimi ubat dan hakimi pun terus tido.. si adik pun sama penat ajaknye.. kira pas tu umi dia pun buat tahi mata lah .. abah pun sama je ,, celik2 je dah kul 4.00 ptg apa lagi ribut lah umi ne sebab belum solat zohor... huhuhu kira dah hujung waktu dosa nya aku ,, tapi memang letih sangat.. ingat ptg tu nak balik umah tapi en hubby malas pulak .. en hubby ckp balik esok je lah .. so pagi tadi dari jb kita org ne ,,
opss hampir lupa chem .. masa tunggu depan bilik doktor tu aku terjumpa kenalan lama masa ting 4 dulu nama dia Hidayah org nye still macam tu jugak tak byk yg berubah walaupun dah ada 4 org anak .. huhuuuu anak dia dah besar2 dan dia say sorry sebab kawin aku dia tak dpt datang, aku ckp oklah aku faham. lama kita org borak pasal masing2 punya hal.kira pagi indah sebab aku jumpa dng kawan yg dah terpisah lama .

"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best