Sabtu, Oktober 31, 2009

sakit

salam,
30/10/2009 perut aku sakit masa solat ok je bila sampai office makin sakit ,,
bila balik aku balik macam biasa , sampai dlm kereta aku ckp kat en hubby aku sakit perut aku ajak gi umha kak nor (bidan urut) sampai umah kak nor muka aku dah pucat, kak nor tanya napa ko chem .. kak tadi dlm keta terhentak sakit ingat ok je ..
kak nor pun cam biasa suruh siap , aku pun siap2 lah nak di urut, kak nor pegang perut je dia terus bising, ckp aku tak jaga tak sayanglah , pot.. pet.. pot..pet
klu aku tak sakit dah lama aku duduk rumah,, kak nor tu org nye memang suka beri nasihat supaya kita jaga kandungan tu ,, aku faham tapi benda dah nak jadi kan , so aku pun tahan lah sakit tu, air mata aku macam hujan ,, tahan sakit ...mlm sikit aku dah rasa lega, mekasih lah kak nor klu akak tak ada susah jugak chem , macam yg dulu cuti awal lah jawapnye ,, oh tidak....



"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best