Jumaat, Julai 10, 2009

kawan kawin

Salam semua tengok gambar kat bawah ne mesti tertanya siapa pulak kawin ne ...
sebenarnya kawan satu tempat keja kawin nama dia raja rajan, macam biasalah klu ada kesempatan aku datanglah so masa cari dewan ne aku ribut jugak dlm keta.. hahahaha
aku pernah gi sekali dewan ne entah macam mana bole lupa entah .. mungkin dah lama tak lalu kat situ kot .. member ne buat kat dewan johor jaya.... meriah jugak sampai tak sempat nak jumpa raja .. sorry raja aku pas salam kat sedara dia je... aku cakap pls pas to raja ok....i dah lewat nak balik ada hal sikit .. bukan apa anak aku dah mula buat hal.. nak tido sebab satu hari tak tido ....

aku paling suka tengok bila ada org india buat kolum (betul ke aku eja ne)
cantik ada macam warna ... jiran depan umah aku buat bila nak raya depa je
aku siap tunggu tu ...



ne masa nak balik , anak aku siap nampak belon lagi baki2 dari buat pintu gerbang ne .... seronok betul lari nak kan belon malu nya aku....




masa ne dah nak balik .. sempat lah gambar kat depan dewan tu ....





"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

2 ulasan:

  1. mana foto pengantin nyer.... :D

    BalasPadam
  2. kita duduk jau dr pentaslah tu yg tak ambik gambar pengantin

    BalasPadam

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best