Selasa, Julai 21, 2009

anak beranak kat ....

salam,
hari ahad yg lepas chem dan adik beradik kuar makan kat kfc gara2 malas nak masak... huhu, ari ahad byk jemputan so tak masaklah dah kul 0800 mlm bapak tanya ko org tak masak ker? hahahah bapak dah tanya so lepas solat isyak aku plan gi kfc, layan....
ne anak abah senyum sampai tutup mata
umi ,noi dan eddy
malu nya tinggal tulang baru nak gambor
tapi tuan tanah still montel

sedapnye ,,,ne betul2 lapar.. huhuhuhu

anak dara chem kat belakang tu pakai baju hijau nak kan belon lah tu

emak,abg ,kak shila dia , is

bapak yg tengah jln tu sejuk agaknye nak kuar lah tu




"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"



2 ulasan:

  1. best gak dapat jumpa sahabat-sahabat..tambahan yg dah lama tak jumpa..

    BalasPadam

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best