Isnin, Februari 09, 2009

Terima Kasih Emak Dan Bapak...



salam semua ...

Hari macam hari2 biasa je... cuma tiba2 rasa rindu kat mak dng bapak ... tapi semlm aku baru jumpa mereka... itulah bila dah kawin ne kadang2 rasa tak puas pulak duduk rumah mak ... aku ne beruntung sangat sebab dapat hubby yg memahami klu tak tak tahulah... bila aku ckp nak balik umah mak je dai kata balik lah ...macam tu sebaliknya klu balik umah mak mertua aku aku balik je ,.... tak kesah pun.. mungkin inilah didik kan dari mak dan bapak ... mak selalu cakap mak mertua tu macam mak sendiri... aku pulak selalu mintak mak doakan aku mudah2han aku tak lupa diri sendiri heheheh kita nekan manusia kadang cakap terlepas, makan terlebih ,minum termanis.... semua ter..ter ... manusia tu tak sempurnakan...?

"Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih
membuat kita sayang...
seucap janji membuat kita percaya..
sekecil luka akan membuat kita kecewa..
tetapi..
sebuah persahabatan akan selamanya bermakna.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best