Rabu, Jun 16, 2010

malunye.....

salam semua,
bersemperna hari bapa yg bakal menjelang chem ambik kesempatan ne nak ucapkan selamat ari bapak, bapa, abah, ayah, papa, walid kepada semua bapak2 .. heheheh
dan ada 3 insan istemewa dlm hidup chem skg ne ...
bapak ~ aku ada kerana dia .
ayah ~ suami ku ada kerana dia.
abah ~ hadirnye permata hati ku kerana dia.

Abah, ketika aku mengalah, engkau semangatku.. ketika aku sakit , engkau penawarku.. ketika aku bersedih, kau air mataku... ketika aku ketawa, engkau ringku dan ketika engkau berduka?? aku harap akulah penawar duka lara mu.. "Happy Father Day"


"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best