Ahad, Februari 28, 2010

hari yg di tunggu dah tiba

salam semua ..
hari yg di tunggu dah pun tiba penuh dng rasa nikmat dah syukur Alhamdulilah tahun ne aku dapat sambut walaupun sakit dan penat aku gagahkan diri utk sambut jugak.. biar sakit yg penting kepuasan tu mesti ada, mula kat rumah aku dah give-up tapi bila kenang adakah tahun depan aku dapat sambut. aku dapat nikmati seperti tahun2 sudah? hanya tinggal tanda tanya.
so bila abg mail aku sampai kami pun siap2 dan gerak ke Masjid Abu Bakar sampai sana dah separuh cerita dari umah kami gerak 3 buah kereta je mak dng bapak tak dapat turut serta sebab keja...
ini lah mak mertua abg mail aku , still nampak muda kan .
ne anak2 ku yg suka bergambar

ne adik dan sepupu serta anak saudara aku yg baru je samapi ...


ne kak shila tengah bagi umar haziq susu ..



puteri ku dah lapar sebab tengok org belakang dah makan dia pun nak makan .. makan memang sedap ....


"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best