Khamis, September 10, 2009

Mak saudara sepupu ku

salam..
ari ne genap lah 2 minggu mak saudara pulang ke rahmatullah, semoga roh nye dicucuri rahmat..amin

mak saudara ku meninggal hari jumaat mlm , sewaktu semua org sedang menunaikan solat tarawih, hanya di kelilingi oleh suami dan 2 org anak perempuan, 20 hari sebelum beliu meninggal aku, mak,bapak,en hubby ku serta adik2 yg lain gi ziarah beliau..
tapi lansung tak perasaan tanda2 dia akan pergi tinggal kan kami....
dia tersenyum bila lihat mak dan aku ke katilnye ...salam di hulu tak sangka itulah kali terakhir aku bersalam dng nye.... tapi aku rasa sanggat berpuas hati semasa aku berborak dng dia aku sempat minta maaf dng dia .. lalu dia kata manalah kau ada dosa dng aku ne.. lantas aku jawab .. kadang2 lidah berkata hati berdetik , tangan dan kaki bergerak ..mungkin di situ ada dosa2 ku.. air mata kami jatuh serentak....
kami tahu beliau sedang tahan sakit nye...

beliau disahkan sakit barah tulang somsom.... beliau di jangkan hidup hanya 3 bulan tetapi ALLAH MAHA PENYANYANG , beliau menghembuskan nafas terakhir setelah hampir setahun setengah beperang dng sakitnye ... dan anak2 beliau yg perempuan sungguh tabah, mungkin arwah telah berpesan jng menangisi atas pemergian nye....


14 tahun yg lalu 29 Ramadhan ~ Papa ku meniggal dunia
8 tahun yg lalu 16 Ramadhan ~ Mama ku meniggal dunia

semoga roh mereka di cucuri rahmat amin...

"Sayangi Sebuah Perkenalan Kerana Di Situ Terciptanya Kemesraan,
Sayangi Sebuah Persahabatan Kerana Di situ Terciptanya Kerinduan,
Hargai Kedua-duanya Kerana Itulah Rahmat Tuhan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Izzul Hakimi

izzati khairina

Izzul irfan

kelas hakimi 5 maju

kelas hakimi 5 maju

Jom Dengar ne... best